احیاء مو

کد آگهی
RF213153
اطلاعات تکمیلی
عنوان آگهی
احیاء مو
متن آگهی
ویتامینه موها مخصوصا در زمانی که موها سالم اند اما دچار خشکی و زبری شده اند. می تواند تاثیرات شگرفی بر زیبایی مو داشته باشد . همه ما باید به زیبایی موهای خود اهمیت داده و نسبت به سلامت موها حساس باشیم. بنابراین اگر تاکنون به فکر ویتامینه موهای خود نبوده اید حتما دست به کار شوید و موهای خود را از سوختگی و آسیب دیدگی نجات دهید.

کراتین احیاء مو:
افرادی که بر اثر عواملی مثل سوختگی ناشی از مواد شیمیایی موی سرشان آسیب دیده، همچنین برای موهای دمیج می توانند از کراتینه احیاء کننده مو جهت ترمیم و تقویت موهایشان بهره ببرند. البته به خاطر بسپارید که اولین راه برای درمان موهای که دمیج شده است کوتاه کردن می باشد و راه حل دوم استفاده از روش کراتین احیاء کننده مو است. اثر این نوع کراتین مو مشابه تقویت و ویتامینه کردن موها می باشد.
اگر کسی نمی خواهد حالت موهای مجعدی خود را از دست دهد و موهایش صاف شود کراتین احیا کننده مو را باید انتخاب کند زیرا مواد کراتینه خیلی هم قدرت صافی ندارد و در حد اینکه وز مو را بگیرید آن را لخت می کند.کاربردی که کراتین مو و احیاء مو دارد ۱-درمان کننده مو ۲- صاف کردن موها ۳- از بین برنده وزی موهاکراتین احیاء مو تا ۷۰ درصد احیا دارند و ۳۰ درصد هم صافی ایجاد می کنند، برای فرم دهی و ضخامت تارهای مو ترمیم دیده و یا موهای سالم استفاده می گردد.
اگر موی سر پس از رنگ و مش های مکرر، کار با مواد دچار بد فرمی و بد حالتی می شود و یا اینکه حالت وز به خودش می گیرد و خشک و بی آب می شود و درواقع برق مو از بین می رود نشان می دهد که موقع احیا مو با کراتین رسیده است، پس این مواد را می توانیم هم پیش و هم بعد از کار مواد شیمیایی، مثل رنگ مو، دکلره، ریموورها تمامی این کارها را می توانیم انجام دهیم و هیچ مشکلی به وجود نمی آید که کراتینه بعد از دکلره انجام شود و یا قبل آن انجام شود.
کراتین و احیاء مو می‌تواند به موهای مرده جانی دوباره ببخشد. البته منظوربازگشت مو به حالت طبیعی و شاداب اولیه نیست بلکه تغییر وضعیت آن از حالت وزوز و خشک تا زمان ریزش و رویش مجدد موی زنده است.دوام کار کراتین تقریبا ۴تا ۶ ماه است بستگی به نوع نگهداری افراد که در محیط های نامناسب قرار می گیرند و پولک های موهایشان باز می شود از شامپوها و نرم کننده های مخصوص استفاده نمی کنند این کارها باعث کمرنگ شدن دوام کراتینه مو می شود.
اگر کسی نمی خواهد حالت موهای مجعدی خود را از دست دهد و موهایش صاف شود کراتین احیاء کننده مو را باید انتخاب کند زیرا مواد کراتینه خیلی هم قدرت صافی ندارد و در حد اینکه وز مو را بگیرید آن را لخت می کند.
استان :
تهران
شهر :
کرج
ارزش
نحوه فروش
  • تماس بگیرید
    • امتیاز فعلی: 0
    • کل آراء: 0
  • گزارش اشکال آگهی به مدیریت
  • کد کیو آر این آگهی کد  کیو آر این آگهی
  • ذخیره این آگهی بصورت پی دی اف ذخیره این آگهی  بصورت پی دی اف
  • 276 بازدید
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است
ثبت نظرات
نویسنده *
عنوان *
امتیاز
پیام *
گزارش خود در مورد اشکال در آگهی را بنویسید
پیام *
اگهی های مورد مقایسه
در حال حاضر هیچگونه آگهی برای مقایسه موجود نمیباشد
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبور فراموش شده؟ یادآوری